ՏՈՒԱԳՏ։ Փետրվար




1

Ուսուցիչների կողմից  էլեկտրոնային դասամատյանների վարում

https://matyan.emis.am/#/login կայքում ուսուցիչների կողմից աշխատանքների պարտաճանաչ կատարման ապահովում

2

Ուսուցիչների կողմից բացթողնված դասաժամերի փոխարինում

Ուսումնադաստիարակչական անխափան գործընթացի ապահովում

3

Հաստատության ուսուցիչների կողմից բոլոր դասերի պլանավորման առկայության մշտադիտարկում

Ուսուցիչների կողմից կազմած օրվա թեմատիկ  պլանների վերահսկողություն

4

Սովորողների առաջադիմության նկատմամբ վերահսկողություն (ՆԴՎ)


Սովորողների մոտ ձևավորված գիտելիքների, հմտությունների, դիրքորոշման,    արժեքային մոտեցումների ուսումնասիրություն և դիտարկում 

5

Սովորողների վարքի նկատմամբ հսկողության իրականացում

Հաստատության կոլեգիալ կառավարման մարմնի (խորհուրդ) կողմից  հաստատած ներքին կարգապահական, այդ թվում` աշխատողների և սովորողների վարքագծի կանոնների պահպանում

6

Սովորողների ուսումնական պարապմունքների մշտադիտարկում

Ուսումնական հաստատության և դասարանի մակարդակներում   ուսումնական գործընթացի համակարգված հսկողության իրականացում 

7

Ուսուցիչների կողմից  էլեկտրոնային դասամատյանների վարման մշտադիտարկում  

Էլեկտրոնային դասամատյանների  պատշաճ լրացման ապահովում 

8

Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների վիճակի մասին հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում մանկավարժական խորհրդի նիստում

Հաշվետվությունների կազմում ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների՝ մասնավորապես սովորողների առաջադիմության և ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման վերաբերյալ՝ հիմնվելով մեթոդական միավորումների և ուսուցիչների ներկայացրած  հաշվետվությունների, եզրակացությունների  հիման  վրա 

9

Դասապրոցեսի  վերահսկողություն դասալսումների միջոցով

Ուսուցչի կողմից իր  դասավանդած  առարկայի ուսուցման և  ուսումնական գործընթացում ուսուցման նոր մեթոդների ու տեխնոլոգիաների ներդրման ապահովում, վերահսկում

10

2021-2022 ուստարվա շրջանավարտների ավարտական, կենտրոնացված ավարտական և  պետական ավարտական քննությունների նախապատրաստման աշխատանքների քննարկում մանկավարժական խորհրդի նիստում


Սովորողների համար ավարտական, կենտրոնացված ավարտական և  պետական ավարտական քննությունների պատշաճ կազմակերպման ապահովում

 

Comments