Սույն թվականի դեկտեմբերի 6-ին տեղի ունեցավ հերթական առկա սեմինարը՝ «Մոտիվացիայի բարձրացման անհրաժեշտությունը դասավանդման գործընթացում» թեմայով:
Սեմինարի նպատակն էր ՝
• Դասավանդման գործընթացում սովորողների նեգրավվածության և ուսումնառության մոտիվացիայի բարձրացման անհրաժեշտությունը, /սովորելու ցանկություն և պահանջ, հետաքրքրություն, պատրաստակամություն առաջացնելը/ տարբեր հնարների ներկայացման միջոցով:
• Գնահատման դերը սովորողների ուսումնառության մոտիվացիայի բարձրացման գործում:
Սեմինարի ավարտին, ինչպես նաև հետագա շարունակական աշխատանքների ընթացքում ակնկալվում է, որ մասնակիցները՝
• կիմանան սովորողների մոտիվացիան բարձրացնելու տարբեր ուղիները,
• կկիրառեն դասավանդման տարբեր մեթոդներ, որոնց միջոցով աշակերտներին կներգրավեն դասապրոցեսի մեջ և դրանով իսկ կբարձրացնեն սովորելու նկատմամբ վերջիններիս մոտիվացիան:
• կկարողանան օբյեկտիվորեն կատարել գնահատում՝ սովորողների մոտիվացիան բարձրացնելու նպատակով:
Սեմինարի ընթացքում տեսական նյութը զուգորդվում էր գործնական տարբեր աշխատանքով, որի ընթացքում մասնակիցները աշխատանքները ներկայացնում էին խմբային և անհատական տարբերակով:
Սեմինարի մասնակիցները բավականին ակտիվ մասնակցել էին բոլոր քննարկումներին:
Որպես սեմինարի ավարտական առաջադրանք հանձնարարվեց ներկայացնել որևէ մեթոդ, առաջադրանքների տեսակներ, որոնք բարձրացնում են սովորողների մոտիվացիան և նպաստում արդյունավետ ուսուցմանն ու ուսումնառությանը։
Առաջարկվեց ժամանակահատվածը՝ 1 շաբաթ մշակել, 1 շաբաթ փորձարկել։
Սեմինարի մասնակիցներից ցանկություն հայտնեցին շարունակել աշխատանքները:
«ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի գնահատման մշակման և զարգացման բաժնի
մասնագետ՝ Սաթենիկ Հայթյան
Comments
Post a Comment