Տնային աշխատանքի մասին

Ներկայացնում եմ Քրիստալ Ֆրոմերտի հոդվածը տնային աշխատանքի վերաբերյալ, որը կարող եք կարդալ Edutopia հիմնադրամի էլեկտրոնային ամսագրում (անգլերեն, հայերենԻմ կողմից որոշոկի լրացումներ եմ կատարել, որոնք ընդգծել եմ։

Որպես միջնակարգ դպրոցի ուսուցիչ, ես երբեմն նկատում եմ սովորողներին, ովքեր հավաքվել են դպրոցի միջանցքում դասից առաջ և արտագրում են տնային աշխատանքը: Ուսուցիչը կարող է կանգ առնել և միջամտել, ինչպես ես արել եմ տասնյակ անգամներ, բայց մենք բոլորս գիտենք, որ նրանք պարզապես նոր տեղ կգտնեն աշխատանքը արտագրելու համար՝ հեռու ուսուցիչների ուշադիր աչքերից: Սա ակնհայտ ակադեմիական անազնվություն է: Բայց ո՞րն է այս անազնիվ վարքի բուն պատճառը:

Աշակերտը, ով արտագրում է իր տնային աշխատանքը, կամ չի հասցրել այն կատարել տանը, կամ մոռացել է դա անել, կամ էլ դա չի հետաքրքրում իրեն: Նրանք արտագրում են աշխատանքը, որպեսզի կարողանան ստանալ ​​գնահատական կամ չստանալ անբավարար գնահատական, կամ դիտողություն: Սովորողներին թվում է որ, եթե վարժության լուծումը գրված է տետրում, ապա համարվում է կատարված:

Արդյո՞ք սովորողը մտահոգված է, որ տնային աշխատանքը կատարելով վերանայում և կիրառում է այն նյութը, որը հետագայում բարձր գնահատականներ ստանալ դասարանում: Սովորողը մտահոգվա՞ծ է, որ արտագրությունը կպարզվի դասի ընթացքում նման վարժություններ լուծելու ժամանակ: Հավանաբար ոչ, այլապես սովորողը չէր դիմի արտագրության:

Ի՞նչ ենք մենք անում, որպեսզի աշակերտների համար տնային աշխատանքը արժեքավոր լինի:

Քրիստալ Ֆրոմերտի հոդվածը տնային աշխատանքի վերաբերյալ, որը
կարող եք կարդալ Edutopia հիմնադրամի էլեկտրոնային ամսագրում (
անգլերենհայերեն


Comments