Մրցույթ` «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամի հաշվապահի թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար (Մեկ թափուր տեղ)
Հաշվապահի պաշտոնային պարտականույթնները՝
1) Հաշվապահության
վարում՝ «Հաշվապահական հաշվառման մասին» ՀՀ օրենքի և այլ իրավական ակտերի, ինչպես
նաև ՀՀ գործող օրենսդրության համաձայն՝ «ՀԾ» համակարգչային ծրագրով.
2) Ստացված
դրամաշնորհային միջոցների համար առանձնացված հաշվառման վարում`
դրամա-շնորհատուների կողմից սահմանված ուղեցույցներին համապատասխան.
3)
Բյուջեներում
ամենօրյա կատարված ծախսերի հաշվառում և գրանցումների կատարում.
4) Մշտական
ներգրավվածություն տարեկան ֆինանսական հաշվետվությունների աուդիտի, լիազոր մարմնի
կողմից անցկացվող մոնիթորինգի, դրամաշնորհատուների կողմից անցկացվող ներքին աուդիտի,
պետական մարմինների (ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով հարկային մարմինների) կողմից
անցկացվող ստուգումների աշխատանքներին` փաստաթղթերի և տեղեկատվության տրամադրման,
քննարկումներին մասնակցելու, հարցադրումներին պատասխանելու մասով.
5)
Աշխատավարձի հաշվարկների
իրականացում և վճարում․
6)
Հաշվարկային փաստաթղթերի դուրսգրում․
7)
Ստացված ծառայությունների ձեռք բերված հիմնական միջոցների և պաշարների մուտքագրում.
8) Հիմնական միջոցների ամորտիզացիայի հաշվարկում, հիմնական միջոցների հաշվառում, համեմատում գույքագրման ցուցակների հետ, հիմնական միջոցների դուրսգրում, տեղաշարժի գրանցում.
9) Գործուղման (օրապահիկի, գիշերավարձի, ճանապարհածախսի) ծախսերի հաշվարկների իրականացում և գործուղման հաշվետվությունների պատրաստում.
10) Առհաշիվ անձանց տրված գումարների հաշվառում և առհաշիվ գումարների ծախսման մասին հաշվետվության կազմում.
11) Դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքերի հաշվառում.
12) Գլխավոր հաշվապահի կողմից ընթացիկ առաջադրանքների կատարում, պարբերաբար կազմակերպվող քննարկումներին մասնակցություն.
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար նաև պահանջվում է՝
1)Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտական, տեխնիկական կամ ֆինանսական ոլորտներում։
2)Ֆինանսական և հաշվապահական հաշվառման ծրագրերի (MS Project, ՀԾ իմացություն պարտադիր է)։
3) Միջազգային դոնոր կազմակերպությունների ֆինանսավորմամբ իրականացվող ծրագրերում աշխատանքային փորձը ցանկալի է։
4) Համակարգչային գրագիտություն (առնվազն` Word, Excel, PowerPoint)։
5) Առնվզն 3 տարվա հաշվապահի աշխատանքային ստաժ։
6) Իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:
7) Առնվազն մեկ օտար լեզվի
իմացություն:
· Դիմումների ընդունման ժամկետն է` 22.10.2024 –
31.10.2024 թթ.:
· Աշխատավարձի չափը՝ 220,000 ՀՀ դրամ, որն իր մեջ ներառում է ՀՀ բոլոր հարկերը և այլ պարտադիր վճարները:
Մրցույթին մասնակցելու համար անձը
հանձնաժողովին է ներկայացնում`
1) հանձնաժողովի անունով գրավոր
դիմում` (ձևաչափը ազատ) նշելով այն թափուր տեղի անվանումը, որին հավակնում է,
2) անձնագրի պատճենը,
3) ինքնակենսագրություն,
4) թափուր աշխատատեղը զբաղեցնելու
համար մասնագիտական գիտելիքներին և աշխատանքային ունակություններին ներկայացվող
պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի, հավաստագրերի պատճենները (դրանց
առկայության դեպքում),
5) այլ պետությունների
քաղաքացիները` Հայաստանի Հանրապետությունում աշխատելու իրավունքը,
6) Հայաստանի Հանրապետության
արական սեռի քաղաքացիները ներկայացնում են զինգրքույկ։
Մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը ներկայացվում են միայն էլեկտրոնային փոստի միջոցով
(hr@kznak.am): Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր:
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն
է` 31.10․ 2024թ.:
Մրցույթն անցկացվում է երկու փուլով` փաստաթղթային և
հարցազրույց ս/թ. նոյեմբերի 5-ին` ժամը 1030-ից, Երևան, Տիգրան Մեծի 67 հասցեում։
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել (010)57-21-00 հեռախոսահամարով,
աշխատանքային օրերին մինչև ժամը 18:00:
Comments
Post a Comment