Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի՝ 2025 թվականի փետրվարի 17-ի՝ «ՀՀ Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2024-2025 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի ընտրությամբ) առարկայի ավարտական քննությունը ուսումնական նախագծի միջոցով անցկացնելու և 9-րդ դասարանում «Գրականություն» և «Հայոց պատմություն» առարկաների ինտեգրված ավարտական քննության ընթացակարգերը սահմանելու մասին» N 06–Լ հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 5-րդ կետով սահմանված ժամանակացույցին համապատասխան հրապարակվում է ուսումնական նախագծերի թեմաների ցանկը։
հ/հ | Ինտեգրված նախագծի թեմա | Ինտեգրվող առարկաներ |
1 | Շիկացման և էներգախնայող լամպերի առավելություններն ու թերությունները | Ֆիզիկա Կենսաբանություն |
2 | Սպիրտը բարեկամ, թե՞ թշնամի | Քիմիա, Աշխարհագրություն, Առողջապահություն |
3 | Մետաղների կիրառումը մշակութային կոթողների և հուշարձանների ստեղծման գործընթացում: | Քիմիա, Ֆիզիկա , Աշխարհագրություն |
4 | Հայկական զարդանախշերը կենցաղային իրերի արտադրության մեջ | Աշխարհագրություն, Քիմիա, Արվեստ, Ֆիզիկա |
5 | Էլեկտրական հոսանքը հեղուկներում, Էլեկտրոլիտային դիսոցում | Քիմիա, Ֆիզիկա , Կենսաբանություն |
6 | Կարևորագույն միկրոտարրերը մարդու օրգանիզմում
| Քիմիա, Կենսաբանություն Առողջ ապրելակերպ |
7 | Քաղցրահամ ջրի ստացումը արտակարգ իրավիճակում | Ֆիզիկա, Քիմիա, Կենսաբանություն |
8 | Հաստատուն մագնիսական դաշտի ազդեցությունը սերմերի ծլման վրա | Ֆիզիկա, Կենսաբանություն |
9 | Ձայնի ազդեցությունը սերմերի ծլման վրա | Ֆիզիկա, Կենսաբանություն |
10 | Հեռախոսի ազդեցությունը մարդու առողջության վրա | Ֆիզիկա, Կենսաբանություն |
11 | Գլոբալ տաքացումը և ՀՀ ջրային ավազանին սպառնացող վտանգները | Աշխարհագրություն, Էկոլոգիա, Կենսաբանություն |
12 | Թմրանյութերի, ծխախոտի և ալկոհոլի ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա | Կենսաբանություն, Քիմիա Առողջ ապրելակերպ |
13 | Շրջակա միջավայրի աղտոտման մարդածին գործոնները | Ֆիզիկա, Էկոլոգիա, Աշխարհագրություն |
14 | Անտառները և նրանց էկոլոգիական նշանակությունը | Աշխարհագրություն, Կենսաբանություն, Էկոլոգիա, |
15 | Բնության հատուկ պահպանվող տարածքների էկոլոգիական նշանակությունը | Կենսաբանություն, Աշխարհագրություն, Էկոլոգիա, |
16 | Լուսասինթեզի գործընթացը և էկոլոգիական նշանակությունը | Քիմիա, Աշխարհագրություն, Կենսաբանություն |
17 | ՀՀ - ում վերականգնվող էներգիայի աղբյուրների պոտենցիալը
| Աշխարհագրություն, Ֆիզիկա, Քիմիա |
18 | Հակաբիոտիկների քիմիական ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա | Կենսաբանություն, Քիմիա Էկոլոգիա |
19 | Քիմիական թափոնների վերամշակման եղանակները | Քիմիա, Ֆիզիկա, Կենսաբանություն Էկոլոգիա |
20 | ՀՀ-ու գործող Արևային համակարգերի ՕԳԳ-ի ներկայացում | Ֆիզիկա, Աշխարհագրություն |
21 | ՀՀ ջրային պաշարների շահագործումը և շրջակա միջավայրի վրա դրա ազդեցությունը | Աշխարհագրություն, Ֆիզիկա, Էկոլոգիա |
22 | Թոքերի կենսական տարողության հաշվարկ։ Սպիրոմետրի պատրաստում | Կենսաբանություն, Ֆիզիկա |
23 | Ծխածածկույթ առաջացնող նյութերի դերը արտակարգ իրավիճակներում և գյուղատնտեսության մեջ, որպես պաշտպանիչ միջոցներ | Քիմիա, Ֆիզիկա, Կենսաբանություն, Էկոլոգիա |
24 | էկոլոգիապես մաքուր բնական ներկանյութերի ստացում և նրանց կիրառումը | Քիմիա, Ֆիզիկա, Կենսաբանություն, Աշխարհագրություն |
25 | Շաքարային դիաբետը դեռահասների շրջանում, դրա կանխարգելումը | Կենսաբանություն, Առողջ ապրելակերպ, Աշխարհագրություն, Քիմիա |
26 | Կաղնու առողջարար նշանակությունը ժողովրդական բժշկության մեջ | Կենսաբանություն, Առողջ ապրելակերպ, Աշխարհագրություն, Քիմիա |
27 | Նավթ․ Արդի աշխարհաքաղաքական հակամարտությունների պատճառը | Աշխարհագրություն, Քիմիա, Կենսաբանություն, Առողջ ապրելակերպ, Ֆիզիկա |
28 | Սննդային թափոնները և ջերմոցային գազերի առաջացման ծավալի կրճատումը | Քիմիա, Աշխարհագրություն, Կենսաբանություն Էկոլոգիա |
29 | Թղթի թափոնների կրճատումը Հայաստանում և բնապահպանական խնդիրների կանխարգելումը
| Էկոլոգիա, Կենսաբանություն, Քիմիա Աշխարհագրություն |
30 | Թափոնների վերամշակման նոր տեխնոլոգիաների կարևորությունը | Կենսաբանություն, Աշխարհագրություն, Էկոլոգիա |
31 | Սինթետիկ լվացող միջոցները և առողջապահական խնիրները
| Կենսաբանություն, Քիմիա Բնապահպանություն |
32 | Պոպուլյացիաների կառուցվածքը և նրանում գործող օրինաչափությունները | Կենսաբանություն, Աշխարհագրություն, Էկոլոգիա |
33 | Կենսաբազմազանության վրա ազդող մարդածին բացասական գործոնների նվազեցման ուղիները | Կենսաբանություն, Քիմիա, Էկոլոգիա |
34 | Դիֆուզիա, գյուղատնտեսական հողերի պարարտացում | Քիմիա, Ֆիզիկա, Աշխարհագրություն |
35 | Կերակրի աղի անփոխարինելիությունը
| Քիմիա, ֆիզիկա, Առողջ ապրելակերպ |
36 | Քիմիական արդյունաբերությունը և բնապահպանական խնդիրները | Քիմիա, էկոլոգիա |
37 | Թափոնները, որպես արվեստի ստեղծագործությունների հումք | Քիմիա, Կենսաբանություն, Արվեստ |
38 | Կլիմայական կանխատսումները և լանդշաֆտների դիզայնը մեր համայնքում | Աշխարհագրություն, Ֆիզիկա |
39 | Վիրուսային հիվանդությունները և դրանց կանխարգելումը | Կենսաբանություն, Առողջ ապրելակերպ |
40 | Վիտամինները որպես մարդու առողջությունը խթանող միջոցներ | Կենսաբանություն, Քիմիա, Առողջ ապրելակերպ |
41 | Սիրտանոթային հիվանդություններ.կանխարգելումը | Կենսաբանություն, Ֆիզիկա Առողջ ապրելակերպ |
42 | Դիֆուզիա, գյուղատնտեսական հողերի պարարտացում | Ֆիզիկա, Քիմիա Կենսաբանություն |
43 | Օծանելիքի արտադրում տան պայմաններում | Քիմիա Առողջ ապրելակերպ
|
44 | Բակտերիաների դերը մեր կյանքում | Կենսաբանություն, Առողջ ապրելակերպ |
45 | Սննդային հավելումների ազդեցությունները կերակրի որակի վրա | Առողջ Ապրելակերպ, Ֆիզիկա, Կենսաբանություն |
46 | Շոկոլադի ազդեցությունը օրգանիզմի վրա | Քիմիա, Աշխարհագրություն Կենսաբանություն |
47 | Ալերգիայի առաջացման պատճառները և հետևանքները | Քիմիա, Կենսաբանություն, Առողջ ապրելակերպ |
48 | Վնասակար սովորույթների բացասական հետևանքները | Կենսաբանություն, Էկոլոգիա |
49 | Էներգետիկ ըմպելիքներ․ դրանց վնասակար հետևանքները | Քիմիա, Կենսաբանություն |
50 | Բջջային հեռախոսը և դեռահասները | Ֆիզիկա, Առողջ ապրելակերպ Աշխարհագրություն |
Comments
Post a Comment