Ծրագիրը մշակվել է Էստոնիայի Հանրապետության Տալլինի համալսարանի կողմից և իրականացվելու է «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի հետ համագործակցությամբ։
Ծրագրի նպատակն է աջակցել դպրոցական թիմերին՝ ստեղծելու հանրակրթության պետական չափորոշչի պահանջներին համապատասխան կրթություն ապահովող դպրոց։
Դպրոցական թիմերը հնարավորություն կստանան առաջնորդելու կայուն փոփոխությունները դպրոցում, ստեղծելու արդյունավետ կրթական միջավայր, իրականացնելու ուսուցում՝ հիմնված ապացույցների և համագործակցության վրա:
Ծրագրին մասնակցել ցանկացող դպրոցները պետք է ներկայացնեն մոտիվացիոն նամակ՝ հայերեն և անգլերեն։
Նամակը անհրաժեշտ է ուղարկել lilit.mkrtchyan@emis.am էլեկտրոնային հասցեին՝ մինչև մայիսի 12-ը։
«Ապագայի դպրոց» ծրագիր
Ծրագիրը մշակվել է Էստոնիայի
Հանրապետության Տալլինի համալսարանի կողմից և իրականացվելու է «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի հետ
համագործակցությամբ։ Ծրագրի նպատակն է աջակցել դպրոցական թիմերին՝ ստեղծելու հանրակրթության
պետական չափորոշչի պահանջներին համապատասխան կրթություն ապահովող դպրոց։ Դպրոցական
թիմերը հնարավորություն կստանան առաջնորդելու կայուն փոփոխությունները դպրոցում, ստեղծելու
արդյունավետ կրթական միջավայր, իրականացնելու ուսուցում՝ հիմնված ապացույցների և համագործակցության վրա:
Ծրագրի թիրախային խումբ
Ծրագիրը նախատեսված է հինգ
դպրոցական թիմերի համար, որոնցից յուրաքանչյուրը բաղկացած կլինի մինչև վեց անդամից՝
- դպրոցի տնօրեն,
- տնօրենի տեղակալ,
- չորս ուսուցիչ։
Դպրոցները համատեղ կընտրվեն
ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ի, ԿԶՆԱԿ-ի և Տալլինի համալսարանի համատեղ թիմի կողմից՝ հիմնվելով մոտիվացիոն
նամակի և անգլերենի իմացության վրա:
Մասնակցության պահանջներ
Մասնակիցներից ակնկալվում է.
- դրսևորել պատրաստակամություն՝
առաջնորդելու փոփոխությունները իրենց դպրոցում,
- բաց լինել համագործակցության
և միջազգային փորձի ներդրման համար,
- ունենալ անգլերենի
բավարար իմացություն՝ քննարկումներին մասնակցելու համար,
- պատրաստ լինել գործնականում
կիրառելու նոր գիտելիքները և կիսվելու սեփական փորձով:
Ծրագրի նպատակները և ակնկալվող արդյունքները
Ծրագրի արդյունքում
դպրոցական մասնակից թիմերը.
- կհասկանան փոփոխությունների ազդեցությունը դպրոցի զարգացման համատեքստում,
- կստեղծեն իրենց դպրոցում ցանկալի փոփոխության տեսլականը և կձևակերպեն հիմնական
խնդիրները, որոնք անհրաժեշտ է լուծել,
- կիրականացնեն պատվիրակված առաջնորդության պրակտիկա, որը խթանում է կոլեկտիվ
պատասխանատվությունը և ուսուցիչների համագործակցությունը,
- կզարգացնեն սովորողակենտրոն ուսուցման ընդհանուր պատկերացումը և կկիրառեն
այն իրենց դասարաններում,
- կօգտագործեն տվյալներ և դիտարկումներ՝ աջակցելու որոշումների կայացմանը և
սովորողների ուսմանը,
- կաշխատեն ուսումնական օղակներում՝ վստահություն ձևավորելու և թիմային արդյունավետ
գործընթացները խթանելու համար,
- կհամագործակցեն Էստոնիայից ժամանած մենթորների հետ, որոնք աջակցելու են դպրոցի
զարգացմանը և փոփոխությունների ծրագիրը մշակելուն։
Ծրագրի թեմաները
- Փոփոխությունների կառավարման
և դպրոցի զարգացման սկզբունքները
- Հավաքական արդյունավետություն
և խմբային դինամիկան դպրոցներում
- Հոգեբանական կարիքները
և ուսուցչի մոտիվացիան
- Դպրոցական մշակույթի
մեջ վստահության ձևավորում և համագործակցություն
- Պատվիրակված առաջնորդություն
և ուսուցչի ղեկավարների դերը
- Սովորողների՝ տվյալների
վրա հիմնված ուսուցման բարելավում
- Արդյունավետ մասնագիտական
ուսուցում ուսուցիչների համար
Comments
Post a Comment