«Դպրոցի առաջնորդ» ծրագրին մասնակցելու մրցույթ

 



«Դպրոցի առաջնորդ» ծրագիր

Ծրագիրը մշակվել է Էստոնիայի Հանրապետության Տալլինի համալսարանի կողմից և իրականացվելու է ՀՀ ԿԳՄՍՆ «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի հետ համագործակցությամբ։ Ծրագրի նպատակն է զարգացնել դպրոցի տնօրենների առաջնորդության կարողությունները, նպաստել նրանց մասնագիտական ​​աճին և սովորողակենտրոն ուսուցման խթանմանը: Այն աջակցելու է տնօրեններին՝ հանդես գալու որպես թիմերի տնօրեններ, ովքեր գործում են պատվիրակված առաջնորդության և համագործակցային դպրոցական մշակույթի սկզբունքներով:

Ծրագրին մասնակցել ցանկացող տնօրենները պետք է ներկայացնեն մոտիվացիոն նամակ՝ հայերեն և անգլերեն։

Նամակը անհրաժեշտ է ուղարկել lilit.mkrtchyan@emis.am էլեկտրոնային հասցեին՝ մինչև մայիսի 12-ը։

«Դպրոցի առաջնորդ» ծրագիր

Ծրագիրը մշակվել է Էստոնիայի Հանրապետության Տալլինի համալսարանի կողմից և իրականացվելու է ՀՀ ԿԳՄՍՆ «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի հետ համագործակցությամբ։ Ծրագրի նպատակն է զարգացնել դպրոցի տնօրենների առաջնորդության կարողությունները, նպաստել նրանց մասնագիտական ​​աճին և սովորողակենտրոն ուսուցման խթանմանը: Այն աջակցելու է տնօրեններին՝ հանդես գալու որպես թիմերի տնօրեններ, ովքեր գործում են պատվիրակված առաջնորդության և համագործակցային դպրոցական մշակույթի սկզբունքներով:

 

Ծրագրի թիրախային խումբը

Ծրագրում կընդգրկվեն 20 դպրոցի տնօրեն և 10 մենթորներ։ Մենթորներից յուրաքանչյուրը կաջակցի երկու դպրոցի տնօրենի: Դպրոցների տնօրենները կընտրվեն ԿԳՄՍՆ-ի, ԿԶՆԱԿ-ի և Տալլինի համալսարանի կողմից՝ թեկնածուների ներկայացրած մոտիվացիոն նամակների հիման վրա:

Մենթորները կընտրվեն ԿԶՆԱԿ-ի կողմից՝ հիմնվելով դպրոցի տնօրենության, մենթորության կամ կրթության ոլորտում իրենց փորձի վրա:

Մասնակցության պահանջներ

·         Մասնագիտական ​​ գիտելիքներ

·         Անգլերենի իմացություն

Ծրագրի նպատակները և ակնկալվող արդյունքները

Ծրագրի իրականացման արդյունքում դպրոցի տնօրենը.

·         կհասկանա ժամանակակից կրթական առաջնորդության հիմքերը և կկարողանա կիրառել դրանք ամենօրյա պրակտիկայում.

·         կկարողանա իր դերը և պարտականությունները դիտարկել նոր տեսանկյունից.

·         իրականացնել առաջնորդություն, որն աջակցում է ուսմանը և համագործակցությանը.

·         կկարողանա պլանավորել թիմի աշխատանքը՝ հիմնված պատվիրակված առաջնորդության սկզբունքների վրա.

·         կկարողանա վերլուծել դպրոցի մանկավարժական ​​անձնակազմի և դպրոցի զարգացումը կրթական համակարգի և տարածաշրջանային կարիքների ավելի լայն համատեքստում.

·         կկարողանա կառուցել և զարգացնել արդյունավետ համագործակցություն տարբեր շահագրգիռ կողմերի հետ՝ ներառյալ ծնողները, դպրոցի լիազոր մարմինները և մասնագիտական ​​ցանցերը.

·         կկարողանա ճանաչել իրեն՝ որպես դպրոցի տնօրենության ցանցի մաս, և ակտիվորեն նպաստել դպրոցի տնօրենության քաղաքականության ձևավորմանը՝ միաժամանակ հզորացնելով այլ տնօրենների:

Comments