Ուելսը ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական ուսումը դրել է իր կրթական քաղաքականության կենտրոնում:
Դպրոցական համակարգը նախաձեռնել է բարեփոխումների հավակնոտ ծրագիր, որը կենտրոնացած է Ուելսի նոր ուսումնական ծրագրի վրա, որը նախատեսված է լայն և հավասարակշռված կրթություն տալու համար:
Գիտակցելով ուսուցիչների և դպրոցների ղեկավարների կենտրոնական դերը իր նպատակներին հասնելու համար ՝ Ուելսի կառավարությունը նշում է արդյունավետ մասնագիտական ուսուցումն ու առաջնորդությունը որպես նոր «ուսումնական ծրագրի ներդրմանն օժանդակող առանցքային« հնարավորություն ընձեռող նպատակներ »:
Այս ֆոնի վրա, OECD ուսուցիչների մասնագիտական ուսուցման ուսումնասիրությունը ներկայացնում է Ուելսի ախտորոշիչ զեկույցը, որը վերլուծում է Ուելսում ուսուցիչների մասնագիտական աճին աջակցելու ընթացիկ քաղաքականությունն ու ապագա հնարավորությունները ՝ մասնավորապես կենտրոնանալով ուսուցիչների մասնագիտական հետաքննության և համագործակցության վրա, մասնագիտական ուսուցման համար առաջնորդության վրա, արդյունավետության և մասնագիտական ուսուցման կազմակերպման վրա` նոր ուսումնական ծրագրի իրագործմանը աջակցելու համար:
Այս տեսանյութը ներկայացնում է զեկույցի հիմնական արդյունքների ընդհանուր պատկերը:
Comments
Post a Comment