Սեմինար-քննարկում «Անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ) տիպային ձևի կառուցվածքային բաղադրիչները և դրանց լրացման հիմնական սկզբունքները» թեմայով

Սույն թվականի դեկտեմբերի 14-ին «ԿԶՆԱԿ» հիմանդրամում տեղի ունեցավ առկա սեմինար՝ «Անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ) տիպային ձևի կառուցվածքային բաղադրիչները և դրանց լրացման հիմնական սկզբունքները» թեմայով:

Օրակարգ

15։00-15։15՝    Մասնակիցների գրանցում:

15։15-15։30 ՝   Դասընթացի թեմայի վերաբերյալ նախնական գիտելիքների վերհանում:

15։30-16-00՝   Դասախոսություն:

16-00 -17-30՝ Աշխատանք խմբերում: Խմբային աշխատանքների քննարկում

17-30-18-00՝   Ամփոփում:  

Սեմինարի նպատակն էր մասնակիցների մոտ՝

  • ԱՈՒՊ-ի տիպային ձևի կառուցվածքային բաղադրիչների մասին պատկերացումների հստակեցումը,
  • Հանրակրթության պետական չափորոշչի, առարկայական չափորոշչի և ծրագրի պահանջներին համապատասխան Անհատկան ուսուցման պլանի տիպային ձևաթղթում՝ երկարաժամկետ, տարեկան նպատակների և կարճաժամկետ նպատակադրումները սահմանելու կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:

Սեմինարի ընթացքում ներկայացվեցին այն առանցքային մոտեցումներն ու սկզբունքները, որոնք ընկած են Անհատական ուսուցման պլանով կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սվորողների կրթության արդյունավետ պլանավորման, իրականացման և գնահատման աշխատանքների հիմքում: 

Սեմինարն անկացվեց ջերմ, անկաշկանդ և աշխատանքային մթնոլորտում: Կիրառվեցին համագործակցային միջավայր ապահովող տարբեր աշխատաձևեր՝ և՛ զույգային, և՛ խմբային: 

Մասնակիցները ներկայացրեցին իրեն հուզող հարցերը, դժվարությունները՝ ԱՈՒՊ-ի  կառուցվածքի, բովանդակության և լրացման հետ կապված: 

Կարևորեցին սեմինարների անընդհատ հետևողական կազմակերպումը և հանդես եկան տարբեր առաջարկություններով՝ հետագայում աշխատանքները շարունակելու ուղղությամբ:


Սեմինարը վարեցին գնահատման մշակման և զարգացման բաժնի մասնագետներ՝ 

Անի Մելիքսեթյանը և Վարսենիկ Հովսեփյանը:










Comments