Այդպիսի դասալսումները ավելի շատ վնասում են ուսուցման գործընթացի կազմակերպմանը, առաջացնում են ավելորդ լարվածություն ուսուցչի մոտ, քան վեր են հանում խնդիրներ։
Դասալսում կատարելու հիմքը ներդպրոցական վերահսկողության միջոցառումն է։ Այդ միջոցառումից է բխում նաև դասալսումների թիվը։ Կարող են լինել միջոցառումներ, որոնց ընթացքում դասալսում կատարելու անհրաժեշտություն չի առաջանում։
Դիցուք դպրոցի տարեկան աշխատանքային պլանով նախատեսված է կատարել հայոց լեզվի դասավանդման որակի ուսումնասիրություն 7-րդ դասարաններում։
Դեպք 1
Ենթադրենք դպրոցը ունի մեկ 7-րդ դասարան։ Հետևաբար ուսումնասիրվելու է մեկ ուսուցչի աշխատանքի արդյունքը։ Մյուս բոլոր ուսումնասիրությունների հետ անհրաժեշտ է կազմակերպել դասալսում։ Սովորաբար ուսուցչի աշխատանքի մասին օբյեկտիվ պատկերացում կազմելու համար անհրաժեշտ է նույն դասարանում կազմակերպել 3-5 դասալսում։ Ստացվում է, որ այս դեպքում 1-2 շաբաթվա ընթացքում կատարվում է 3-5 դասալսում (դասալսումների կոնկրետ թիվը որոշում է դպրոցը)։
Դեպք 2
Ենթադրենք դպրոցը ունի երկու 7-րդ դասարան։ Հետևաբար ուսումնասիրվելու է մեկ կամ երկու ուսուցչի աշխատանքի արդյունքը։ Մյուս բոլոր ուսումնասիրությունների հետ անհրաժեշտ է կազմակերպել դասալսում։ Սովորաբար ուսուցչի աշխատանքի մասին օբյեկտիվ պատկերացում կազմելու համար անհրաժեշտ է նույն դասարանում կազմակերպել 3-5 դասալսում։ Ստացվում է, որ այս դեպքում 1-2 շաբաթվա ընթացքում կատարվում է 3-5 դասալսում, եթե երկու դասարանում էլ դասավանդում է նույն ուսուցիչը, կամ 6-10 դասալսում, եթե դասարաններում դասավանդում են տարբեր ուսուցիչներ։
Comments
Post a Comment