Տավուշի մարզի Դիլիջանի տարածաշրջանում «Բնագիտություն 9» քննության իրականացումն ինտեգրված նախագծի միջոցով
Համաձայն ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանի՝ Տավուշի մարզի Դիլիջանի տարածաշրջանի որոշ դպրոցներում մայիս 26-31-ի ընթացքում ևս իրականացվեց հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի ընտրությամբ) առարկայի ավարտական քննությունը՝ ուսումնական նախագծի միջոցով։
Քննական նախագծերի թեմաները՝ թվով 50-ը, նախապես առաջարկվել են ԿԶՆԱԿ-ի կողմից և տեղադրվել կայքում։ Նախագծերի իրականացման համար ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով ստեղծվել էր Տավուշի մարզի քննական հանձնաժողովը, որը և տարբեր դպրոցներից ներկայացված քննական նախագծերի պլաններն ուսումնասիրելուց, հարկ եղած դեպքում՝ նաև լրամշակում կատարելուց հետո տարածաշրջանի պատասխանատուի ստորագրմամբ երաշխավորեց իրականացման։ Նախագծերն իրականացվեցին ապրիլ - մայիս ժամանակահատվածում։
- Ո՞րն է նախագծային աշխատանքի առավելությունները, քննական թեստի նկատմամբ։
- Որքանո՞վ է նախագիծը նպաստում սովորողների քննական մտածողության զարգացմանը։
- Ինչպիսի՞ հմտություններ և կարողունակություններ է ձեռք բերում երեխան։
- Հետագայում ինչպե՞ս կօգտվեն աշակերտներն իրենց կատարած հետազոտությունների արդյունքներից ․․․
ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի ՀՊՉ ՈՒԾ բաժնի
ԲՏՃՄ առարկայական մասնագետ՝
Կ․Ավետիսյան
Comments
Post a Comment