Տավուշի մարզի Բերդի տարածաշրջանում «Բնագիտություն 9» քննության իրականացումն ինտեգրված նախագծի միջոցով

  

Տավուշի մարզի  Բերդի տարածաշրջանի որոշ դպրոցներում մայիս 26-31-ի ընթացքում  ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանի համաձայն՝ իրականացվեց հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի ընտրությամբ) առարկայի ավարտական քննությունը՝ ուսումնական նախագծի միջոցով։   

Պետք է նշել, որ ի տարբերություն նախորդ տարվա՝ այս տարի Բերդի տարածաշրջանից առավել շատ դպրոցներ էին ընտրել քննական նախագծերը։ Քննական նախագծերի թեմաները ընտրված էին ԿԶՆԱԿ-ի կայքում  տեղադրված ցանկից։ Նախագծերի իրականացման  համար ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով ստեղծվել էր Տավուշի մարզի քննական հանձնաժողով, որը  և տարբեր դպրոցներից ներկայացված քննական նախագծերի պլաններն ուսումնասիրելուց, հարկ եղած դեպքում նաև լրամշակում կատարելուց հետո տարածաշրջանի պատասխանատուի ստորագրմամբ, երաշխավորեց իրականացման։ Նախագծերն իրականացվեցին ապրիլ - մայիս ժամանակահատվածում։  

  • Քննական թեստի նկատմամբ ո՞րն է նախագծային աշխատանքի առավելությունները,  
  • Սովորողների ինչպիսի՞ հմտություններ են զարգանում նախագիծը իրականացնելիս, 
  • Արդյո՞ք հետագայում  աշակերտները դրանք կկիրառեն իրենց կյանքում․․․․
  • Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցել ենք Տավուշի մարզի Բերդի  տարածաշրջանի մի խումբ տնօրենների, նախագծերն իրականացնող ուսուցիչների, աշակերտների և մարզպետարանի աշխատակցի հետ։ 

 

ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի ՀՊՉ ՈՒԾ բաժնի

ԲՏՃՄ առարկայական մասնագետ՝  

                                            ԿԱվետիսյան  




 

 

   

 

Comments